خبرگزاری کار ایران

اجرای سومین مرحله طرح مقابله با مالخران وصنوف متخلف/ ۴۳۵ اخطار پلمب صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۲۵

جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح مقابله با مالخران وصنوف متخلف در سراسر کشور خبر داد و افزود: در این خصوص 435 اخطار پلمب صادر شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار" فرامرز به گذر" در تشریح این خبر اظهار داشت: سومین مرحله طرح کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال مسروقه به مدت سه روز از اواسط آذر ماه سال جاری توسط پلیس‌آگاهی استان های سراسر کشور با استفاده از کلیه امکانات پشتیبانی و توان پرسنلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری سایر پلیس های تخصصی اجرا شد، افزود: طرح مقابله با مالخران وصنوف متخلف با هدف شناسایی و مقابله با صنوف و کسبه فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه، واپایش عرضه و تقاضا برای اموال مسروقه و غیره به مرحله اجرا در آمد.

جانشین پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: در این طرح از 2 هزار و 393 صنوف بازدید شد که از این تعداد 435 اخطار پلمب صادر و همچنین 418  سارق و مالخر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در این خصوص کشف و ضبط  شد، گفت: اولویت پلیس آگاهی در این خصوص علاوه بر شناسایی سارقان ، اشراف بر مالخران  و مناطقی است که اموال مسروقه خرید و فروش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز