خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:

پروژه‌های مربوط به تقاطع‌های تهران را ظرف ۲ سال تکمیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تقاطع ها در تکمیل شریان های اصلی نقش مهمی دارند اظهار داشت: این تقاطع ها در رفع ترافیک شهر تهران نقش آفرین خواهند بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیر همسطح، با حضور مهدی چمران رئیس شورا، حجت‌الاسلام آقامیری عضو شورا، زاکانی شهردار تهران، شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه چهار شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد.

رئیس شورای شهر تهران با گرامی داشت ۹دی، سالروز سربلندی مردم ایران و شهادت سردار سلیمانی به عنوان افتخار ملت، گفت: در رفع ترافیک شهر تهران کارهای بسیاری باید انجام داد از جمله این کارها تکمیل تقاطع های غیر همسطح در شهر تهران است.

چمران ادامه داد: تقاطع هایی که قرار است در تکمیل شریان های اصلی شهر نقش آفرین باشند و گفته شده که در طول ۳ سال انجام شود می‌توان با همت و تلاش در مدت کمتری این پروژها را انجام داد تا بتوانیم رضایتمندی مندی مردم را جلب کنیم.

چمران تصریح کرد: حتی با قرض هم که شده می‌باید هرچه سریع‌تر این تقاطع‌ها را تکمیل و تحویل شهروندان داد لذا تلاش خواهیم کرد همه این ۹۸ پروژه را ظرف ۲ سال تکمیل کنیم.

وی افزود: حتی مقدار بنزینی که از این راه صرفه‌جویی می‌شود، می‌تواند پاسخگوی هزینه‌ها باشد.

چمران در ادامه گفت: این تقاطع ها می‌تواند درصرفه زمان و سوخت و آلودگی هوا بسیار حائز اهمیت باشند و اصرار بنده برای افتتاح زودتر این پروژه ها هم در این خصوص است.

وی افزود: ظرفیت همه بزرگراه‌ها و خیابان‌ها با این میزان اتومبیلى که وارد مى شود کم است و باید به طرق مختلف از حرکت ها بکاهیم که یکی از روش ها، هوشمندسازى است.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: در ایام رحلت دکتر عباس شیبانی هستیم که ایشان در خصوص آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران همیشه بر این موضوع تاکید داشت که با تولید هر خودروی جدید یک خودروی فرسوده از سطح شهر خارج شود تا در هوای پاک برای مردم بتوانیم عمل کرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز