خبرگزاری کار ایران

ثبت ۵ فوتی جدید بر اثر ابتلا به کرونا در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۶۵۲

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران از فوت ۵ بیمار جدید در شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلا به این بیماری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در تشریح آخرین آمارهای ابتلا، مرگ‌ومیر و واکسیناسیون کرونا در ایران اعلام کرد: تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۸۸۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۹۲۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۷۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۳۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز