خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۳۵

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه مرزبانان، قاچاقچیان در انتقال ۴۷۵ هزار لیتر سوخت در مرزهای آبی خلیج فارس ناکام ماندند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «بهادر اسماعیلی» در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین گشت زنی در محور ساحلی میناب و بندرعباس به دو باند قاچاق سوخت حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا برخورد کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: مرزبانان طی دو عملیات ضربتی ضمن مسدود کردن مسیر خروجی قاچاقچیان، مشک‌های سوخت (محفظه نگهدارنده) حاوی ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل در سواحل بندرعباس و ۱۷۵هزار لیتر نیز در سواحل میناب جمعا ۴۷۵هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

سردار «اسماعیلی» در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۲۷میلیارد و ۳۲۵میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز