خبرگزاری کار ایران

حریق گسترده در انبار مواد شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۹۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار مواد شیمیایی خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز در تماسی از طرف همکاران آتش نشانی شهرداری شرق استان تهران یک مورد آتش سوزی در یک انبار نگهداری معاینات قابل اشتعال در محدوده شهرستان پردیس شهرک صنعتی خرمدشت منطقه سیاه سنگ اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به همراه تانکر آب و خودروی حامل کف شیمیایی از تهران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی شهرداری تهران عوامل آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و جاجرود در محل حادثه مشغول انجام عملیات بودند.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی سوله ای به وسعت ۱۵۰ متر مربع و مسقف بود. در این محل مایعاتی مانند تینر، رنگ و مواد قابل اشتعال و قابل انفجار نگهداری می سد. این محل به طور کامل شعله ور بود به گونه ای که آتش از سقف‌ها و در و پنجره ها بیرون می‌زد و در حال گسترش به اطراف بود. 

وی ادامه داد: شدت حرارت بسیار بالا بود و سقف ها بر اثر حرارت دفرمه شده و در آستانه تخریب شده است. آتش نشانان به سرعت به کمک سایر آتش نشانان رفته و با عملیات خوبی که انجام دادند آتش کنترل شده و از گسترش آتش جلوگیری شد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و پس از اطفاء آتش، آتش‌نشانان تهران به محل خدمت خود بازگشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز