خبرگزاری کار ایران

ریزش یک ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۴۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش بخشی از یک ساختمان مسکونی در محله کریمخان تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۴:۴۶ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه ریزش آوار در یک ساختمان مسکونی  واقع در خیابان کریمخان-خیابان خردمند به سامانه ١٢۵ سازمان آتشنشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: همزمان با رسیدن آتش نشانان به محل عوامل شهرداری و نیروهای مرتبط نیز در محل حضور داشتند. محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در مجاورت آن قطعه زمینی به وسعت حدود ٣٠٠ متر گودبرداری شده بود و کارگران مشغول کار در زمین گودبرداری برداری شده بودند که به یکباره اتاق های ضلع شرقی این ساختمان که مشرف به ضلع غربی گودبرداری بوده دچار ریزش می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله ایمن سازی های لازم را انجام دادند و هم اکنون در حال انجام عملیات خاک برداری و آواربرداری هستند. اطلاعات اولیه در محل حاکی از آن است که شاید فردی زیر آوار مدفون شده باشد.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول انجام عملیات هستند و به گفته عوامل شهرداری حاضر در محل این زمین طی روز های گذشته نیز مورد بازدید قرار گرفته و اخطار های لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی به آن ها ارایه شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز