خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس کشور:

تصادفات و تلفات جاده‌ای باید به حداقل ممکن برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۷۱

رئیس پلیس کشور تاکید کرد: با نیروهای ۸ دستگاه باید تصادفات را به حداقل حداقل ممکن کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی کشور در مراسم آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راهور انتظامی کشور گفت: طرح زمستانی که با همت پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها از امروز شروع می شود و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد باعث کاهش جانباختگان خواهد شد امروز بهترین خدمتی که ما می توانیم به مردم بکنیم به ویژه مسافران این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل حداقل ممکن برسد و این تاکید و خواست مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: سال گذشته با توجه به اینکه ۱۴ درصد افزایش سفرها را داشتیم اما شاهد  کاهش تصادفات بودیم و باید این کاهش را حفظ کنیم البته عوامل متعددی تاثیرگذار در این حوادث هستند از جمله مدیریت وسایل نقلیه، زیر ساخت‌ها وعلائم راهنمایی و رانندگی. باید با حمایت دولت سیزدهم که اراده برای حل این مشکل دارند این تصادفات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: باید این کار تاثیرگذار را بهتر از سال گذشته انجام دهیم و این شدنی است ما یک برنامه ریزی سه ماهه داریم و با نیروهای ۸ دستگاه باید تصادفات را به حداقل حداقل ممکن کاهش دهیم.

او افزود: زمستان امسال هم زمستات سردی را داریم و هم از نزولات آسمانی استفاده می کنیم اما باید از نقاطی که احتمال تصادفات دارد بیشتر مراقبت کنیم و باید از هوشمندسازی و تجهیزات روز استفاده کنیم طی سال‌های گذشته پلیس به هوشمندسازی توجه کرده و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده با استفاده از تجهیزات روز و هوشمندسازی و همکاری مردم و رسانه ها بتوانیم از ظرفیت های داخل کشور استفاده کنیم تا تصادفات و سوانح رانندگی را کاهش دهیم.

رئیس پلیس کشور خاطرنشان کرد: هر شهروندی که جان خود را در تصادفات از دست می دهد خسارت‌های مادی و معنوی دارد که جبران ناپذیر است و باید تمام همت و ظرفیت های کشور را در این راه به کار بگیریم و انشالله بتوانیم با همت مردم به هدف بزرگ نزدیک شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز