خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاچاقچیان و کشف ۳ قبضه سلاح جنگی در مرز خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۳۸

 فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش توسط مرزبانان خرمشهر و دستگیری ۷ متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «لطفعلی پاکباز» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی خرمشهر در نتیجه اقدامات اطلاعاتی گسترده از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات به مرزهای استان مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و عوامل انتظامی با مرزبانان در این عملیات افزود: در نتیجه تلاش ۴۸ ساعته، مأموران پس از اجرای گشت و کمین‌های نامحسوس و پایش دقیق منطقه در جداره مرز، قاچاقچیان را در یکی از خانه‌های واقع در روستای مرزی شناسایی و با هماهنگی و مجوز قضائی پس از ورود به منزل ۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار پاکباز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفا قاچاقچیان تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب و ۵۵۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۵۰ فشنگ جنگی کلت کشف شد.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان، سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز به لطف همبستگی مرزبانان و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان و مرزنشینان، مرزهای آبی و خاکی خوزستان بیش از همیشه برای متخلفان ناامن شده و اجازه هیچ گونه اعمال سودجویانه در مرز را نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز