خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵ برابری مراجعه‌کنندگان تهرانی برای پرداخت عوارض

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۶۹

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش آمار مراجعه شهروندان تهرانی برای پرداخت عوارض بعد از مصوبه اخیر شورا درخصوص خوش حسابی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صارمی با اشاره به استقبال بالای شهروندان برای برخورداری از جایزه خوش حسابی پرداخت عوارض گفت: از زمان اجرای مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران تاکنون، آمار مراجعه کنندگان پنج برابر شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران یادآور شد: به علت اینکه روند پرونده‌ها از آغاز تا خاتمه متفاوت است، آمار دقیق میزان پرداختی‌ها را نمی‌توان اعلام کرد اما میزان مراجعه با افزایش پنج برابری نسبت به زمان پیش از ابلاغ مصوبه روبه روست.

در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد مؤدیانی که تا ۱۰ میلیارد ریال بدهی عوارض دارند اگر در بازه ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر بدهی خود را نقدی پرداخت کنند از ۴۰ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ آذر تا ۲۰ دی پرداخت کنند، ۳۵ درصد تخفیف، اگر ۲۱ دی تا ۲۱ بهمن بدهی خود را نقدی پرداخت کنند از ۳۰ درصد تخفیف و اگر از ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

همچنین بر این اساس مؤدیانی که از ۱۰ میلیارد تا ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی داشته باشند اگر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر پرداخت کنند از ۳۸ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ آذر تا ۲۰ دی عوارض خود را پرداخت کنند از ۳۳ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن بدهی را پرداخت کنند از ۲۸.۵ درصد تخفیف و اگر از ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۳ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

مؤدیانی که از ۲۵۰ میلیارد تا ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی دارند، اگر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر بدهی را پرداخت کنند از ۳۶ درصد، در بازه ۲۱ آذر تا ۲۰ دی ۳۱.۵ درصد، در زمان ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن از ۲۷ درصد و اگر در بازه زمانی ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۲.۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

بنا براعلام شهر، بر این اساس مؤدیان دارای بدهی بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اگر بدهی‌شان را به صورت نقدی در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر پرداخت کنند مشمول ۳۴ درصد تخفیف، در بازه ۲۱ آذر تا ۲۰ دی مشمول ۲۹ درصد تخفیف و در بازه ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن مشمول ۲۵.۵ درصد تخفیف و اگر در زمان ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند مشمول ۲۱ درصد تخفیف خوش حسابی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز