خبرگزاری کار ایران

اهداء «نشان شهید سلیمانی» به دانش‌آموزان دهه نودی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۱۶۲

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از برگزاری جشنواره روایتگری سردار مقاومت و اهداء «نشان شهید سلیمانی » به دانش‌آموزان دهه نودی خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهراپناهی روا ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج و یاد و خاطره بسیجیان شهید عرصه‌های انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس گفت: امسال در سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره سردار دلها جشنواره « روایتگری سردار مقاومت و اهدای « نشان سلیمانی»  ویژه دانش آموزان دوره ابتدائی سراسر کشور با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و با همت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه در این جشنواره که در حوزه رسانه‌های «صدا پایه» و در دو بخش حرفه‌ای و دانش آموزی طراحی شده است، تصریح کرد: دانش آموزان دبستانی و دهه نودی‌ها با همراهی اولیاء و آموزگاران خود و از طریق زنگ‌های انشاء و پرورشی به تولید پادکست‌هایی با محتوای « آشنایی با مکتب سلیمانی» خواهند پرداخت.

پناهی روا تاکید کرد: پیش بینی می کنم آثارکیفی قابل توجهی ازدانش آموزان به دبیرخانه "جشنواره روایتگری سردار مقاومت و نشان شهید سلیمانی " ارسال شود.

رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت همچنین افزود: در هر مرحله از برگزاری این جشنواره در سطح  مدرسه، منطقه، استان و ملی دانش آموزان برتر از سوی مدیران مدارس، مناطق، استان‌ها و دبیرخانه جشنواره مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این یادواره در اولین گام همکاری با وزارت آموزش و پرورش بتواند در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای تربیت نسلی از تبار حاج قاسم عزیز درگام دوم انقلاب اسلامی موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز