خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون فرهنگی وزیر علوم؛

انتصاب دبیران شورای هماهنگی دانشگاه‌های منطقه ۶ و ۸

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۴۴

معاون فرهنگی وزارت علوم با صدور احکامی جداگانه، دبیران شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های مناطق ۶ و ۸ را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس شورای سیاست‌گذاری معاونان فرهنگی و اجتماعی در احکام جداگانه‌ای دبیران شورای هماهنگی دانشگاه‌های منطقه ۶ و ۸ را منصوب کرد. 

بر اساس این احکام محسن رفیعیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد بعنوان دبیر منطقه ۶ و ابراهیم نوری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بعنوان دبیر منطقه ۸ منصوب شدند. 

تلاش مؤثر جهت پیاده‌سازی اسناد بالادستی بویژه سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی برنامه‌های اثربخش جهت مقابله با هویت‌زدایی و آرمان‌زدایی از دانشگاه‌ها، آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه، برگزاری منظم جلسات معاونین و مدیران دانشگاه‌های منطقه، هم افزایی با کلیه نهادهای دانشگاهی، استانی و ملّی در سطح منطقه، شناسایی و اشتراک ایده‌ها، ظرفیت‌ها و منابع فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی از جمله مواردی است که در احکام دبیران آمده است. 

گفتنی است که انتخابات دبیرخانه مناطق در نشست‌های اخیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۶ مورخ یک آذر ماه و در منطقه ۸ مورخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه اصفهان و دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد. 

دبیران مناطق با کسب اکثریت آرا در بین معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های هر منطقه انتخاب و با حکم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه منصوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز