خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛

رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۵۶

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛ «زهرا پناهی روا» به‌عنوان «رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در وزارت آموزش و پرورش» منصوب شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است: 

سرکار خانم زهرا پناهی روا

مدیرکل محترم امورشاهد و ایثارگران

با سلام و احترام

ترویج معارف و نشر و اشاعه فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت از جمله راهبردهایی است که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی مستلزم اهتمام جدی و اتخاذتدابیر و رویکردهای هوشمندانه است. برهمین اساس و نظر به شایستگی و حسن مدیریت سرکارعالی و با توجه به دستورالعمل شماره ۲۱۳/۴/۱/۳۳۱۴ مورخ ۱۸ اسفند۱۴۰۰ ابلاغی از ستاد کل نیروهای مسلح، به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در وزارت آموزش و پرورش منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با هم افزایی اعضای محترم شورای معاونان و مدیران کل در ستاد و استان‌ها و هم اندیشی با صاحب نظران و نخبگان این عرصه و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش درسطح کشور، برنامه‌ها و اقدامات درخور، طراحی و اجراءنمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز