خبرگزاری کار ایران

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۳۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش ایلنا،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح سه شنبه ۸ آذر ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب (س) بانوان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران اجتماع خواهند کرد  و این مناسبت بزرگ را جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: اجرای سخنرانی و مداحی، تکریم خانواده های شهدا و اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم توسط جناب آقای ابوذر روحی از جمله برنامه های این مراسم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تشکر از تمامی دست اندرکاران این حرکت مردمی و انقلابی از بانوان همیشه در صحنه تهران دعوت کرد در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین با تبریک این روز به پرستاران عزیز خاطرنشان کرد: در این ایام در سراسر استان تهران تجمعات بانوان و دختران انقلاب و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی برگزار می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س) پاسدار عفاف وحجاب بوده و مردم غیرتمند ما با تعظیم نسبت به نوامیس عفیفه و پاکدامن توطئه‌های شوم دشمن در تعرض به عفاف و حجاب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز