خبرگزاری کار ایران

رییس شورای استان کربلا خبر داد:

پیش بینی ورود۲۰میلیون زائر / فعالیت ۴۰ هزار نیروی امنیتی در اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۸۳

تعداد زائرانی که امسال در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند، ۲۰ میلیون نفر خواهند بود که در میان آن‌ها یک میلیون زائر عربی و غیر عربی خارج از عراق هم حضور خواهند داشت.

ایلنا: همزمان با ادامه ورود صد‌ها هزار زائر به کربلای معلی، رییس شورای استان کربلای معلی از احتمال ورود ۲۰ میلیون زائر عزادار به این شهر مقدس برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، نصیف جاسم الخطابی رییس شورای استان کربلا تاکید کرد: طرح‌های امنیتی و خدماتی برای ارائه بهترین خدمات به زائرانی که وارد کربلا می‌شوند، وارد مرحله اجرایی شده است دستگاههای دولتی برای استقبال از میلیون‌ها زائر تلاشهای خود را هماهنگ کرده‌اند.

الخطابی به پایگاه خبری واخ گفت: تعداد زائرانی که امسال در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند، ۲۰ میلیون نفر خواهند بود که در میان آن‌ها یک میلیون زائر عربی و غیر عربی خارج از عراق هم حضور خواهند داشت.

الخطابی خاطر نشان کرد: سازوکار جدیدی از طریق به کارگیری گیت‌های مهم از جاده الزائین و جاده یا حسین(ع) و میادین جابجایی مخصوص زائران ایجاد شده است.

از سوی دیگر جاسم الفتلاوی معاون استاندار کربلای معلی گفت: حدود ۴۰ هزار نیروی امنیتی در حفظ امنیت مراسم اربعین حسینی مشارکت می‌کنند.

وی همچنین به طرحهای خدماتی برای خدمت رسانی به زائران در محورهای اصلی استان کربلای معلی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز