خبرگزاری کار ایران

با انتقال اسناد مالکیت به بانک شهر در ۵ پرونده؛

بانک شهر ۲۱۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری تهران واریز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۸۱۲

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اشاره به انتقال اسناد مالکیت به نام بانک شهر گفت: در ۵ پرونده مربوط به بانک شهر با انتقال اسناد مالکیت به بانک شهر و اجرایی شدن تعهد شهرداری تهران حدود ۲۱۰ میلیارد تومان توسط بانک شهر به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوذر مختاری با اشاره به ایفای تعهدات باقی مانده ملکی به ارزش بیش از ۱.۲۵۰ میلیارد افزود: ایفای تعهدات موجب اعتماد بیشتر به شهرداری تهران می شود.

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در ادامه گفت: چهل مورد از پرونده های تعهدی سازمان املاک و مستغلات به موسسات، بانک ها و اشخاص به ارزش بیش از ۱.۲۵۰ میلیارد تومان و به متراژ ۱۵ هزار متر مربع تایید شد.

به گزارش شهر، مختاری افزود: ایفای تعهدات در قراردادهای املاک در موعد مقرر موجب خوش نامی و افزایش اعتماد بیشتر ذی نفعان به شهرداری می شود.

وی با اشاره به اجرای تعهدات در سازمان املاک گفت: در گام نخست، اجرای این اقدام با دقت و سرعت در حال انجام است و عدم اقدام در زمان مقرر خسارت هایی را به شهر و شهروندان تحمیل کرده است و زمان بر شدن اقدامات موجب بی اعتمادی شهروندان می گردد. ما باید با اجرای قوانین و مقررات موجب رضایت مندی مشتریان سازمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز