خبرگزاری کار ایران

فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۳۳

فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری به مدیرمسئولی سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سردبیری جهانگیر یدالهی فارسی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، برای پذیرش مقاله از متخصصان و فعالان حوزه کارآفرینی جهت انتشار در نخستین شماره خود فراخوان داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری به شماره مجوز ۸۸۴۵۶ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرمسئولی سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سردبیری جهانگیر یدالهی فارسی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و با صاحب امتیازی انجمن علمی کارآفرینی و نوآوری ایران و با تفاهم‌نامه مشترک همکاری با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران منتشر می‌شود. 

فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری یک فصلنامه با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث کارآفرینی پایه‌گذاری شده است. 

این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر می‌شود و در تمامی موضوعات تخصصی کارآفرینی مقاله می‌پذیرد. 

ارائه الگوهای کاربردی برای تأسیس مراکز مشاوره فنی، حقوقی، مدیریتی و مالی برای کارآفرینان؛ تجربیات موفق تأسیس و رشد شرکت‌های نوپا و نوآور در ایران؛ نظریه‌پردازی، روش‌شناسی و سنخ‌شناسی در کارآفرینی و نوآوری؛ شناسایی، ارزیابی و بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینی؛ نوآوری و کارآفرینی در کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ؛ پژوهش‌های موردی به منظور مستندسازی تجربیات کارآفرینان ایرانی و بررسی وضعیت کارآفرینی و نوآوری در سازمان‌های دولتی و خصوصی ایران از جمله سرفصل‌های موضوعی این فصلنامه است. 

توسعه مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و شتابده‌ندها؛ بررسی موانع ساختاری، رفتاری و محیطی نوآوری و کارآفرینی در ایران؛ بررسی علل شکست یا رکود کسب‌وکارهای نوآور در ایران؛ مطالعات تطبیقی در زمینه کارآفرینی و نوآوری؛ نقش نهادها در توسعه کارآفرینی و نوآوری؛ مدل‌های ایجاد، رشد و خروج از کسب‌وکار؛ کارآفرینی، رفاه و توسعه؛ پویایی نوآوری و کارآفرینی؛ کارآفرینی اینترنتی و دیجیتال؛ تأمین منابع مالی کارآفرینان و کارآفرینی خانگی و خانوادگی از دیگر سرفصل‌های موضوعی فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری است. 

کلیه فعالان این حوزه‌های موضوعی، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و تمامی سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، شرکت‌های بخش دولتی و خصوصی می‌توانند نسبت به ارسال آثار و مقالات خود جهت پذیرش در نخستین شماره این فصلنامه از طریق وب سایت http://journal.iransaei.ir اقدام نمایند. 

فصلنامه پژوهش‌های کارآفرینی و نوآوری، پس از انتشار دو شماره، اعتبار علمی از سوی وزارت علوم دریافت خواهد کرد و در پی آن مقالات منتشر شده در دو شماره اول نیز از اعتبار علمی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز