خبرگزاری کار ایران

حل مسائل آموزش‌وپرورش با استقرار نظام مدیریت عملکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۱۱۰

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: استقرار نظام مدیریت عملکرد در مجموعه آموزش‌وپرورش بهترین راهبرد جهت ایجاد هماهنگی سازمانی و حل مسائل دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی هاشمی اظهارکرد: ارزیابی عملکرد وظیفه سنجش فرایندهای کاری سازمان با اهداف سازمانی را بر عهده داشته و این اداره کل در سه حوزه معاونت پاسخگویی به شکایات، حوزه معاونت ارزیابی عملکرد و معاونت و حوزه بازرسی صاحب نقش است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ضمن اشاره به مواردی که مانع دستیابی به اهداف سازمانی می‌شوند، گفت: باید موانعی که باعث می‌شود به اهداف سازمانی نرسیم، کارشناسی کرده و با تبدیل مشکل به مسئله برای حل موضوعات پیشنهاد ارائه کنیم.

وی ‌گفت: مدرسه باید محل آموزش زندگی، یادگیری و تمرین سبک زندگی و آموزش مهارت‌ها باشد تا دانش آموزان لذت ببرند. باید به دانش آموزان مهارت‌هایی آموزش داده شود که بتوانند به اهداف عالی آموزش‌وپرورش برسند و برای جامعه فرد مفیدی باشند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم فرایندهای دقیقی را جهت شنیدن صدای مردم و پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به برخی محورهای برنامه تحولی اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش‌وپرورش  ازجمله تلاش جهت استقرار نظام مدیریت عملکرد اشاره و بیان کرد: استقرار نظام مدیریت عملکرد در مجموعه آموزش‌وپرورش بهترین راهبرد جهت ایجاد هماهنگی سازمانی و حل مسائل دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی تصریح کرد: دولت بحث شفافیت، عدالت و مردمی سازی را در دستور کار دارد و هرچه به سمت نظارت مردمی پیش برویم، سازمان بهتر می‌تواند نقاط تهدید را شناسایی کند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در مورد توسعه فناوری‌های نوین تصریح کرد: باید در نظارت‌ها به سمت توسعه نظارت فناورانه حرکت کرد.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر باید به بحث شبکه‌سازی و آموزش بیش‌ازپیش توجه ‌کنیم و در این امر به دنبال افزایش کیفیت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز