خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

وضعیت انبارهای امدادی مطلوب نیست / همه سازمان‌ها در کنار هلال احمر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۰۷

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حال حاضر شارژ انبارها به وضعیت مطلوبی نرسیده و ما در حال برنامه‌ریزی برای کمک‌های بیشتر به هلال احمر برای رسیدن به وضعیت مطلوب در ذخیره اقلام امدادی هستیم.

به گزارش ایلنا محمد حسن نامی صبح امروز در گردهمایی معاونین امداد و نجات جمعیت‌های استانی هلال احمر در سراسر کشور در تهران حاضر شد و گفت: بر اساس قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۹۸ همه سازمان‌های عضو مدیریت بحران بایستی برای پاسخ به سوانح در کنار هلال احمر قرار بگیرند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران ۳ مرحله دارد گفت: پیشگیری، آمادگی به پاسخ و  بازسازی و بازتوانی پس از سانحه که در همه این مراحل هلال احمر نقش اصلی و هدایت کننده را بازی می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از اساسی‌ترین ارکان کشور است. خوشبختانه هلال احمر با ظرفیت و نوع دوستی دکتر کولیوند دچار رونق مضاعف شده‌است و من از طرف وزیر کشور از ایشان قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: هلال احمر نیاز به پشتیبانی از سوی دولت و البته دیگر سازمان‌های مردم نهاد است. 

وی ادامه داد: هر چه هلال احمر قدرتمندتر باشد به خصوص از نظر نیروی انسانی و متخصص پاسخ به بحران ساده‌تر خواهد بود.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر نامی تاکید کرد: هر کجا بحرانی هست و عدم تعادل در حرکت‌ سازمان‌های مربوطه به چشم می‌خورد، فرماندهی هلال احمر به کار می‌آید و ما این را در سوانح سال جاری به خوبی دیدیم و درک کردیم.

نامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شارژ انبارها به وضعیت مطلوبی نرسیده و ما در حال برنامه‌ریزی برای کمک‌های بیشتر به هلال احمر برای رسیدن به وضعیت مطلوب در ذخیره اقلام امدادی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز