خبرگزاری کار ایران

نجار خبر داد:

پیشنهاد تخصیص اعتبار به منظور جبران خسارات سیل در جنوب و جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۲۷

​رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از پیگیری سازمان مدیریت بحران کشور برای تامین و اختصاص اعتبار با هدف جبران خسارات وارده در سیل اخیر استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و..‌. خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این باره گفت: با توجه به وقوع سیل در چند روز گذشته خساراتی به اماکن مسکونی شهری و روستایی و تاسیسات زیر بنایی وارد شده است که به منظور جبران خسارات وارده در بخش های مسکونی و تاسیسات زیربنایی، نسبت به طرح و اختصاص مبلغ چهار هزار و شصت و دومیلیاردو چهارصد و هشت میلیون ریال به صورت هزینه ای در نظر گرفته شده است. 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از اختصاص مبلغ بیست و چهار هزار میلیارد و چهارصد وپنجاه میلیون ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای و تسهیلات بانکی به مبلغ هفت هزارو پانصدو هفتاد و پنج میلیارد و نهصد میلیون ریال (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی خبر داد.
نجار در خصوص جبران خسارات بخش کشاورزی افزود:
پیشنهاد اختصاص اعتبار هزینه ای به میزان ده هزار میلیارد ریال  جهت استمهال تسهیلات کشاورزی به مدت ۳ سال و
تسهیلات بانکی به میزان بیست هزار میلیارد ریال با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله
به هیئت محترم وزیران ارائه شد تا اقدام لازم معمول و پس از تصویب در اختیار استانداری متاثر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته و با نظارت سازمان مدیریت بحران کشور و رعایت ضوابط و مقررات هزینه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز