خبرگزاری کار ایران

جزئیات دیدار رئیس و ارکان نظام پزشکی با دبیر شورای عالی امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۰۱

دبیر شورای عالی امنیت ملی جامعه پزشکی را پرچمدار پیشرفت و عزت ایران در جهان معرفی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، محمد رییس‌زاده رئیس این سازمان در رابطه با جزئیات دیدار خود و ارکان این سازمان با دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: در جلسه‌ای که بنده و ارکان سازمان نظام پزشکی با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتیم، ایشان با تقدیر از خدمات ارزنده جامعه پزشکی کشور بویژه در مبارزه با فراگیری کرونا از جامعه پزشکی به عنوان سرمایه نظام و ستونهای اعتماد کشور یاد کردند.

 رییس زاده گفت: آقای شمخانی جامعه پزشکی را  پرچمدار پیشرفت و عزت ایران در جهان معرفی کردند و گفتند به همین دلیل این مجموعه ارزشمند همواره مورد طمع دشمن بوده است. 

محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی افزود: در این جلسه گزارشی از شرایط جامعه پزشکی و ساختار  بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور که ماهانه بیش از ٨٠ میلیون خدمت به مردم ارائه می کند، ارائه شد.  

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به پیشرفتهای به وجود آمده در علم و تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی کشور خاطرنشان کرد: سازمان نظام پزشکی قدیمی ترین نهاد صنفی با وظایف حاکمیتی است که بدون بودجه دولتی و با حق عضویت اعضای خود اداره می شود.   

وی با اشاره به حوادث اخیر که به نوعی پزشکی بوده است؛ افزود: بدیهی است که اظهار نظر جامعه پزشکی پررنگ تر بوده و در خصوص وقایع چهارم آبان ماه نیز خارج از سازمان نظام پزشکی برخوردهایی صورت گرفت که گلایه مندی پزشکان و بازداشت برخی همکاران را به دنبال داشت که اکثریت آنان آزاد شدند.  

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن تاکید بر حق اعتراض جامعه پزشکی با رعایت اصول گفت: جامعه پزشکی با هر گونه اغتشاش و ایجاد ناامنی برای محیط علمی و شغلی و آسیب به اموال مردم شدیدا مخالف است.  

وی تصریح کرد: حفظ حرمت جامعه پزشکی و آرامش برای ارائه خدمت شاغلین حرف پزشکی و همچنین ایجاد فضای مسالمت آمیز همراه با تکریم برای بیان مطالبات جامعه پزشکی ضروری است.  

در ادامه این جلسه برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی نیز به بیان دیدگاههای خود در مورد وقایع اخیر و نقش و جایگاه جامعه پزشکی و انتقاد از برخی برخوردهای صورت گرفته با اجتماع کنندگان در برابر ساختمان نظام پزشکی در روز چهارم آبان ماه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز