خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۶۹

محمدعلی اسلامی به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، با حکمی محمدعلی اسلامی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد. 

در حکم معتمدی خطاب به اسلامی آمده است: 

«نظر به مراتب تعهد، تدین، روحیه انقلابی و صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و جلب مشارکت همکاران محترم هیئت علمی، کارکنان محترم و خصوصا ظرفیت‌های بزرگ جریان دانشجویی زمینه ارتقاء جایگاه رفیع دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی فراهم شود. 

امیدوارم با درایت و برنامه ریزی جناب عالی و کوشش همکاران گرامی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و در سایه الطاف بیکران حضرت حق موجبات ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه را فراهم نموده و موفق و سربلند باشید». 

معتمدی همچنین از تلاش‌های مهدی واحدی، سرپرست پیشین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

گفتنی است اسلامی متولد ۱۳۶۵ اهواز است. عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و پیش از این مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است. وی همچنین ریاست پژوهشکده تحول علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبائی، مسئولیت مرکز تحقیقات علوم انسانی سازمان بسیج دانشجویی کشور و عضویت فعال بسیج اساتید دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز