خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

انهدام ۲ باند بزرگ سرقت/ کشف ۱۸۰ گوشی از مخفیگاه مالخران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۴۳

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام ۲ باند بزرگ سرقت و دستگیری ۱۰ مالخر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در نشست خبری خود با اشاره به کشف باند بزرگ سرقت گفت: اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شده، باند سرقت خشن و قاپ زنی بود و ۴ سارق که اقدام به قاپیدن گوشی های مردم می کردند شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان اگر مردم مقاومت می کردند با چاقو آنها را تهدید می‌کردند و گوشی و سایر وسایل همراه آنها را می‌بردند.

وی ادامه داد: همچنین۱۰ مالخر در چرخه مالخری بوده و علاوه بر همکاری با این سارقان با سارقان دیگر نیز همکاری می کردند و اموال مسروقه را به کشورهای همسایه ارسال می کردند که آنها نیز شناسایی و دستگیر  شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در بازرسی از مخفیگاه این مالخران ۱۸۰ دستگاه گوشی کشف و ضبط شده است این سارقان نیز به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند و تعداد زیادی شکات شناسایی شده اند. همچنین دو دستگاه لب تاپ که توسط آنها شماره گوشی را تغییر می دادند کشف شده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: اولویت پلیس علاوه بر شناسایی سارقان اشراف بر مالخران است علاوه بر پایگاه‌ها، اداره ای مجزا در پلیس آگاهی راه اندازی شده و در مناطقی که اموال مسروقه خرید و فروش می شود با همکاری پلیس اماکن این محل ها بازدید می شود.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام دو باند سرقت ادامه داد: دو باند سارق منزل با خودروی پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ و تغییر پلاک خودرو به درب منازل مراجعه کرده و خانه های خالی از سکنه را شناسایی و از طریق تخریب در و بالکن رویی اقدام به سرقت کرده اند. که این باند منهدم و از آن یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و ضبط شده است با همکاری قوه قضاییه با جدیت با آنها برخورد می‌شود این سارقان در حال حاضر به صورت بازداشت موقت در اختیار پلیس هستند.

وی ادامه داد: این سارقان تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند و ۴ مالباخته شناسایی شده است.

او با بیان اینکه سارقان سابقه دار هستند، گفت: حوزه فعالیت شمال و مرکز شهر است و توسط پایگاه سوم این عملیات انجام شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز