خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

همه اقشار جامعه باید امنیت داشته باشند/ شیاطین درصدد آلوده کردن فضای معنوی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۳۸

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس با سوءاستفاده‌کنندگان در هر لباسی که قصد تعرض به جان، ناموس و اموال مردم را داشته باشند برخورد جدی کرده و در چارچوب قانون با آنها مقابله می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با حضور در حسینیه صاحب الزمانی تهران، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، گفت: مبلغین عزیز مورد اعتماد مردم هستند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه باید امنیت داشته باشند، افزود: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود نباید بگذارد تا به جان، ناموس و مال مردم خسارتی وارد شود و دفاع از امنیت جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و با تمام توان در این راه حتی با نثار جان خود قاطعانه در برابر مخلان امنیت می‌ایستد.

اشتری خاطر نشان کرد: مبلغین عزیز مرجع مردم هستند و همانطور که اشاره شد مورد اعتماد آنان بوده و سرمایه اجتماعی ارزنده‌ای برای جامعه محسوب می‌شوند تا جایی که اگر برای مردم مشکلی پیش آید اول به آنان رجوع می‌کنند بنابراین، مبلغین بیشترین تاثیر را در جامعه داشته و در شرایطی که شیاطین درصدد آلوده کردن فضای معنوی جوامع هستند، مردم علاقه مند به ارتباط و تعامل با آنها هستند.

وی افزود: با توجه به محبوبیت مبلغین در کشور حضور ارزشمند آنان در جامعه بسیار تاثیر گذار بوده و همواره دوشادوش مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی فعال هستند و به روشنگری و هدایتگری مردم بخصوص در این ایام که شیاطین درصدد آلوده کردن فضای معنوی جامعه هستند، می‌پردازند.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده فراجا اضافه کرد: رسانه‌های معاند با پمپاژ ناامیدی در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم دارند که خوشبختانه مردم بصیر و آگاه صف خود را از اغتشاشگران جدا و ثابت کردند که همواره پای انقلاب و آرمان بلند نظام مقدس که برخاسته از خون سرخ شهداست، ایستاده‌اند.

اشتری تصریح کرد: پلیس با سوء استفاده‌کنندگان در هر لباسی که قصد تعرض به جان، ناموس و اموال مردم را داشته باشند برخورد جدی کرده و در چارچوب قانون با آنها مقابله می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز