خبرگزاری کار ایران

وعده کولیوند برای رفع مشکلات قرارداد هلال احمری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۳۷

رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش و رایزنی برای رفع دغدغه‌ها، مشکلات معیشتی و قرارداد کارکنان این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در دیدار با شماری از کارکنان جمعیت هلال احمر، با اشاره به این که دور دوم دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: حل مشکلات کارکنان از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است و تلاش می‌شود تا دغدغه‌های کارکنان شنیده شده و به آن‌ها رسیدگی شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: خوشبختانه پس از تلاش‌های انجام شده، وضعیت معیشت امدادگران از حالت بحرانی خارج و بحث بیمه آن‌ها در دستورکار قرار گرفته است. امروز کارکنان بخش ستادی نیز مورد توجه ما هستند و مشخصا یک رابطه دو طرفه خوب و هم افزایی می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی خاطرنشان کرد: تمام توان خود را معطوف خواهیم کرد تا حقوق کارکنان ارتقا یابد. بیمه تکمیلی و بیمه کارکنان اولویت اول ما بود و تلاش می‌شود تا کارکنان را به صورت کامل پشتیبانی کنیم. وظیفه کارکنان هلال احمر مهم و سخت است و در همین راستا حمایت‌ها را تقویت خواهیم کرد. مشکلی که در حوزه قراردادهای جمعیت هلال احمر ایجاد شده نیز در دستور کار قرار گرفته و رایزنی برای حل این مشکل نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز