خبرگزاری کار ایران

پذیرفته‌شدگان ذخیره کنکور دانشگاه آزاد تنها امروز فرصت ثبت نام دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۲۷

​مهلت ثبت نام پذیرفته‌شدگان ذخیره‌های اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ امروز پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اعلام نتایج ذخیره‌های آزمون سراسری ۱۴۰۱ که در مهلت مقرر نسبت به اعلام آمادگی برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، کلیه پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا پایان امروز جمعه ۲۲ مهر جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام آن از طریق آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir اقدام کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان از چهارشنبه ۲۰ مهر ماه آغاز شده بود و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در این بازه زمانی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی می‌شود. 

دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه، متعهد می‌شوند که پس از گذراندن دروس علوم پایه، به هر واحدی که دانشگاه آزاد با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنان تعیین می‌کند، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند. 

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که شروع کلاس‌های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر ماه یا بهمن ماه و زمان تشکیل کلاس در صبح و عصر یا هر دو وقت خواهد بود. 

مدارک مورد نیاز ثبت نام شامل اصل مدرک دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آنها است. 

از دیگر مدارک مورد نیاز جهت ثبت تصویر کلیه صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی(پشت و رو)، ۶ قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (برای آقایان مشـمول ۱۲ قطعه )، مدرکی که وضـعیت خـدمت وظیفـه عمـومی آقایان را مشخص کند، تکمیل کلیه فرم‌هـای ثبـت نـام و فـرم‌هـای مربوط به تعهدات و سایر فـرم‌هـایی کـه در سـامانه آموزشیار قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شهریه‌های دریافتی متقاضیان نیز اعلام کرد: هزینه خـدمات آموزشـی و حـق بیمـه دانشـجویی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ شامل شهریه پذیرفته شدگان از دو بخـش شـهریه پایه (ثابت) و متغیر است که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود.

عـلاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بایـد مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز