خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور:

شاهد صدور گواهی صوری اسقاط هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۶۰

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: آنچه که در قانون پیش بینی شده باید خودرو اسقاط شود، اما شاهد صدور گواهی صوری اسقاط هستیم. روز به روز ناوگان در حال گستردگی بیشتر است، اما زیرساخت همان زیرساخت قبلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در حاشیه جشنواره تجلیل از کروکی های برتر گفت: سامانه یکپارچه رسیدگی به حوادث ناشی از تصادفات با کمک بیمه در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: یکی از قسمت های این سامانه، کروکی الکترونیک است. این کار در سال گذشته در استان قم به صورت صدرصد الکترونیکی انجام شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: با تبلت ها و ارتباطات آنلاین افسر از آخرین وضعیت وسیله نقلیه، مدت اعتبار بیمه و ... مطلع می شود‌.

وی با بیان اینکه با هماهنگی بیمه چاپ اوراق بیمه از سال گذشته حذف شده، گفت: تجهیزات لازم برای اجرای طرح کروکی الکترونیک در کل کشور تهیه شده و ۷ هزار تبلت خریداری شده است.همچنین داخل کشور سرورهای آن قرار دارد و حداکثر تا یک و نیم ماه آینده این کار را در سراسر کشور عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: سالانه دو هزار میلیارد برای تصادفات ساختگی پرداخت می‌شود و با این کار جلوی پرداخت این هزینه ها گرفته می شود و این حداقل مزایای طرح کروکی الکترونیک است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اسقاط خودرو گفت: آنچه که در قانون پیش بینی شده باید خودرو اسقاط شود اما شاهد صدور گواهی صوری اسقاط هستیم. روز به روز ناوگان در حال گستردگی بیشتر است اما زیرساخت همان زیرساخت قبلی است.

هادیانفر تصریح کرد: آنچه که اتفاق افتاده این است فردی به دیوان شکایت می کند تحت عنوان اینکه خودرو مادامی که معاینه فنی دارد استفاده شود. در حال حاضر خودروهایی با سن ۴۰ سال هم استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم غلط است و دولت باید آن را اصلاح کند و مجلس آن را قانون کند و باید سن فرسودگی به سن ناوگان اضافه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز