خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۹۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نسا، کندوان تا ولی آباد و پل دزدبن تا مجلار و مسیر شمال به جنوب محدوده پل دزدبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 11 تا تونل شماره 16 و تونل شماره 17 تا انتهای مسیر (شهرستانک) و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا ، حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل بومهن تا دماوند، در محور قدیم تهران - بومهن محدوده های پل جاجرود و مهرآباد و در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار سنگین است.

به گفته سرهنگ شیرانی محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک و محدوده نیروگاه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری ، مسیر جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می گردد.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: محور شریانی ریگان - ایرانشهر و محور غیرشریانی تهران - امامزاده داود مسدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز