خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

تردد در همه محورهای استان مازندران برقرار است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۱۰

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از برقرار بودن ترافیک در محورهای استان بعد از زلزله شب گذشته در منطقه دماوند خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام این که زلزله شب گذشته خساراتی به محورهای مواصلاتی استان مازندران وارد نکرده است، گفت: با توجه به وقوع زلزله در شب گذشته در منطقه دماوند و پس لرزه‌های آن در استان، خدا رو شکر به هیچ یک از جاده های ارتباطی و کوهستانی مازندران آسیبی وارد نشد.

 نجفی اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در سطح محور ارتباطی هراز حدفاصل بایجان تا پلور شاهد ریزش سنگ ( در بیست نقطه ) بوده که بلافاصله اکیپ های راهداری در محل مستقر و اقدامات به موقع برای پاکسازی محور مذکور در دستور کار قرار گرفت. به همین خاطر هم اکنون در محور هراز و فیروزکوه مشکلی نیست و ترافیک در جریان است.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه مکارود در محور چالوس – کندوان به خاطر سیلاب بخشی از جاده دچار لغزش و آسیب شده بود که همکاران در حال حل مشکل هستند و ترافیک برقرار است.

وی با اشاره به آماده باش و استقرار نیروهای راهداری در کندوان و هراز تصریح کرد: در بحث زلزله شب گذشته هم در محور هراز مقداری ریزش داشتیم که همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بلافاصله کار را شروع کردند و پاکسازی شد.

نجفی تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود، در حال حاضر اکیپ‌های راهداری استان با تمامی دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری خود آمادگی کامل برای مقابله با چنین بلایای طبیعی را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز