خبرگزاری کار ایران

بازداشت عاملان نزاع خیابانی در بهارستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۰۶

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شش تن از عاملان ایجاد درگیری و رعب و وحشت در محله بهارستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری دراین‌باره گفت: در پی اعلام یک فقره عربده کشی و  ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش در محله بهارستان سریعا تیمی از ماموران کلانتری بهارستان به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاضر شدند، گفت:‌ ماموران پس از حضور در محل تعدادی از این افراد را در حالی که سلاح سرد و قمه در دست داشته و در حال عربده کشی بودند، مشاهده کردند. ماموران نیز شش تن از این افراد را در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.  

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، امیری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که بین ۳۰ تا ۳۸ سال سن داشتند، در جریان بازجویی‌هایی انجام شده به بزه انتسابی و  ایجاد رعب و و حشت و عربده کشی در محله بهارستان اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد، گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز