خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

کشف ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق در طرح کاشف

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۹۳

رییس پلیس تهران بزرگ از کشف ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق در طرح کاشف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح دستگیری مجرمین حرفه ای و باندی با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ (کاشف) در آگاهی شاپور برگزار شد.

سردار رحیمی در بازدید از کشفیات پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران گفت: در چهارمین طرح کاشف در مجموع ۳۱۲ سارق منازل و متجاوزین به عنف را شناسایی و دستگیر کردیم. گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از طرح کاشف نیز حضور داشت، افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار رحیمی درخصوص اقدامات پلیس در مبارزه با مجرمین و دلالان ارز و سکه و طلا اظهار کرد: ما کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را به چالش بکشند با جدیت دنبال می‌کنیم.

او در مورد شعار هفته فراجا و آغاز آن از ۱۳ مهر بیان کرد: امسال هفته فراجا با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس آغاز می شود و تلاش ما بر این است که این هفته بیش از گذشته در خدمت به مردم تلاش کنیم و برنامه‌هایی هم داریم که متعاقبا در طول هفته اعلام خواهد شد.

در ادامه سردار رحیمی در اقدامات پلیس آگاهی گفت: در چهارمین طرح کاشف در مجموع ۳۱۲ سارق منازل و متجاوزین به عنف را شناسایی و دستگیر کردیم. گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این طرح کاشف شرکت داشت افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز