خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی خبرداد:

اعلام آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۶۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده های نساء ، گچسر، سه راهی دیزین، سیاه بیشه، ولی آباد و چهارباغ گزارش شده است.

وی ادامه داد: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است.

وی درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری ، مسیر جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می گردد.

سرهنگ شیرانی درباره محورهای مسدود گفت: محور شریانی ریگان – ایرانشهر، و محورهای غیرشریانی تهران - امامزاده داود و جکدان - جاسک مسدود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز