خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۶۷۰

وزیر کشور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا و هم میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شد: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزرات کشور، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم هوشیار و استقلال طلب و آزادی خواه میهن اسلامی به ثمر رسید، مملو از درخشش هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار این انقلاب است که نفحات روح افزای نهضت انسانی در قالب دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی و معنوی، در اقصی نقاط جهان نوید بخش نتیجه مقاومت مردم مقابل سردمداران ستم و تجاوز قرار گرفت.

دفاع مقدس صرفا صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که اراده، عزم، ایمان و باور به حقانیت وعده های استوار و خلل ناپذیر الهی و اعتماد وثیق و مومنانه به دور اندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاع نظام، در عرصه های سرنوشت ساز می تواند با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات، زرادخانه ها و امکانات دنیا را خوار و ذلیل کند و نظام اهریمنی سلطه را با شور و معنویت جوانان آزادی خواه و مشتاق به مقاومت و پایداری تحقیر سازد.

جنگ تحمیلی یادآور بنیه‌های تاریخی سرزمینی است که هیچ‌گاه در برابر ظلم بیگانگان عقب ننشست و با ایستادگی و مبارزه بی امان با مظاهر طاغوت، موفق به بسط و گسترش معارف و مفاهیم الهی و انسانی در گستره گیتی شد.

امروزه الگوی مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس مبتنی بر مقاومت حداکثری و دفاع بی امان و متکی به قدرت لایزال الهی، در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی هم یگانه راه پیروزی علیه دشمنان و تحقیر چند باره آنها توسط ملت هوشیار و صبور ایران اسلامی است.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا که نشان داده است منافع طبقه حاکم بر این کشور را بر مصالح و منافع  مردم کشورش و سایر مردم جهان ارجح می داند، نهایت عداوت و خصومت خود را علیه مردم ایران اعمال کرد اما صلابت، اقتدار و بیداری ملت آگاه ایران همگام با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، این رذالت رفتاری و روحیه ددمنشی و وحشیگری را به شکستی دیگر و سند ماندگاری برای جهانیان در افتخارات جاودان انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

چهل و دومین سالگرد شروع دفاع مقدس در حالی آغاز می شود که چند روزی از ایام اربعین حسینی و نمایش شکوهمند مردم آزاده جهان در بزرگداشت آن حماسه تاریخی نگذشته و با ایام سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و شهادت دومین و هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (علیهما السلام) تقارن یافته است.

هفته بزرگداشت دفاع مقدس و رشادت‌های دلیرمردان این سرزمین را به فرمانده معظم کل قوا که از یاران صمیمی و همیشگی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بودند و به همه هم میهنان به ویژه افتخار آفرینان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض می‌کنم.

یاد امام شهدا که غایت آرزوی آن قائد عظیم، ماوا گرفتن ابدی در کنار یاران شهیدش بود و تمامی شهیدان راه راستین غیرت و شجاعت در عرصه های مختلف دفاع از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین سردار دلها یادگار بی آلایش و صادق دوران طلایی دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز