خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی شبانه روزی موکب‌های شهرداری تهران در شهر «سامرا»/ فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۱۷

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از خدمت‌رسانی شبانه روزی موکب‌های شهرداری تهران در شهر «سامرا» خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از موکب های شهرداری تهران در شهر سامرا، با اشاره  به نحوه خدمات رسانی شهرداری اظهار کرد: در موکب شهرداری تهران در شهر سامرا نزدیک  ۲۰۰ نفر از همکاران ما که شامل ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران و ۱۰۰ نفر از کسانی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند و تعدادی نیز نیرو‌های داوطلب خارج از شهرداری حضور دارند. این افراد خالصانه و داوطلبانه در شیفت‌های مختلف به مدت ۲۰ روز مشغول خدمات رسانی به زائران بوده و هستند و این حضور تا چند روز پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت.

نادعلی در ادامه گفت: مشاهدات ما  از پاکیزگی و خدمات مناسب در شهر سامرا حکایت دارد؛ لذا اتفاق بسیار خوبی صورت گرفته است چرا که این برای نخستین بار است که شهرداری تهران در شهر سامرا و حضور داشته و به زائران خدمات رسانی می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام طلیعه و آغازی برای خدمت به زوار در این ناحیه و مرقد باشد و ادامه داد: به همه همکاران خداقوت و خسته نباشید می‌گوییم و آرزو می‌کنیم همه زائران اباعبدالله (ع)، زیارت مقبولی راشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز