خبرگزاری کار ایران

زندانبانی شغلی سخت و خدمتی صادقانه برای جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۸۵

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید سرزده از زندان ساوه با تاکید بر ضرورت پیگیری سیاست‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها و مراکز کیفری اظهار داشت: زندانبانی شغلی سخت بوده و خدمت صادقانه دراین عرصه موجب اجر و ثواب معنوی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی امروز به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی در بخش های مختلف زندان ساوه حضور یافت و با زندانیان وکارکنان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو کرد.

این مقام ارشد قضایی در ادامه از بخش کارگاهی و اشتغال مولد زندان ساوه هم بازدید و ضمن بررسی فعالیت های حوزه اشتغال و حرفه آموزی در سخنانی خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی خوبی در زندان انجام شده و این زندان از حیث فضا در وضعیت بسیار مناسبی است.

محمدی در ادامه به اهمیت توسعه اشتغال در زندان به عنوان رکن اصلی فرآیند اصلاح مجرمان تاکید و لزوم جذب مشارکت فعالان عرصه تولید برای تحقق اهداف مورد نظر را تشریح کرد.

رئیس سازمان زندان های کشور همچنین بر لزوم توسعه تعاملات کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال حداکثری در زندان ها اشاره کرد و افزود: کارآفرینان معادل دریافت تسهیلات بانکی مکلف به ایجاد شغل جدید برای زندانیان هستند و این موضوع از سوی ستاد سازمان پیگیری و رصد خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با تبیین سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان به عنوان یکی از اولویت های مهم سازمانی برلزوم ساماندهی وضعیت زندانیان برای ممانعت از ایجاد تورم در زندان ها اشاره و شرایط کنونی زندان ساوه را از حیث فضاهای موجود متناسب با آمار جمعیت کیفری ارزیابی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز