خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به نامه سرگشاده اعضای شورای پنجم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۴۲

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت موضع‌گیری برخی افراد در خصوص صحبت‌های خود را نمی‌دانم؛ من برای این افراد احترام قائل هستم و محترمانه برخورد کردم.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص واکنش برخی اعضای شورای پنجم نسبت به اظهارات خود با بیان اینکه صحبت های من واقعیتی بود که بیان کردم و کاملا مشخص است، تأکید کرد: وقتی ۶ هزار دستگاه اتوبوس در پایان دوره چهارم به هزار و ۸۲۸ دستگاه می رسد دیگر چه می توان گفت؟ وقتی انبارهای مترو از قطعات خالی می ماند چه باید کرد؟ باید بگوییم وضع ما بسیار خوب است یا زیر صفر قرار داریم؟ نیاز به گفتار مجدد و سر و صدا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند. من مجدد گزارش سال ۱۴۰۰ در خصوص مترو و پروژه‌ها را دیدم. پروژه یادگار امام(ره) تعطیل شد و گفتند که ما اهل کار نیستیم و این را ثابت کردند.

وی تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است مردم هستند. نمی دانم چرا این موضع گیری ها انجام می‌شود. من برای این افراد احترام قائل هستم و محترمانه برخورد کردم و باید تندخویی‌ها را از آنها پذیرفت.

به گزارش شهر، چمران با بیان اینکه احتمال تعطیلی جلسه سه شنبه شورا وجود دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه ممکن است برخی اعضا عازم عراق شوند، امروز بر اساس رأی گیری احتمال تعطیلی شورا وجود دارد.

وی با اشاره به شلوغی در مرزها و ارائه خدمات تصریح کرد: وضعیت در مرزها مناسب است. شهرداری به اندازه اعتبارات خود هزینه می کند و به زائران خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز