خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران عنوان کرد:

تلاش مترو برای خدمات دهی بهتر به مسافران همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۹۷

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه امروز با حضور سرزده در ایستگاه شهر ری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و ایمن‌سازی سوزن‌های جنوبی ایستگاه شهرری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حامد عباسی نامی در پایان این بازدید گفت: با همت و تلاش همکاران، عملیات بهسازی جلوتر از زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده در حال انجام است و ان‌شاءالله تا پایان روز تست حرکت قطارها بر روی سوزن‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه بیش از ۲۰  سال از عمر این سوزن‌ها گذشته و برای ایمنی هرچه بیشتر مسافران در متروی تهران انجام این تعمیرات اساسی ضروری است، گفت: اورهال سایر سوزن‌های مترو هم که نیاز به تعمیر دارند باید هرچه زودتر آغاز شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره اقداماتی که برای بهسازی و ایمن‌سازی سوزن‌های جنوبی ایستگاه شهرری انجام شده است، گفت: تا به این لحظه ۱۳ تراورس که نیاز به نوسازی داشتند، تخریب و تراورس‌های نو جایگزین شدند. همچنین پس از تحکیم آنها، ریل‌ها، سوزن و سایر ادوات و تجهیزات مجدد نصب شده است تا ان شاالله صبح روز شنبه سرویس‌دهی خط یک نیز طبق برنامه و بدون مشکل انجام شود.

عباسی نامی تصریح کرد: در فاز اول این طرح، عملیات اورهال سوزن‌های جنوبی ایستگاه شهرری در حال انجام است و در فاز بعدی دو سوزن شمالی این ایستگاه نیز بهسازی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه تعویض کامل سوزن بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه نیاز داشت، خاطرنشان کرد: باهمت و تلاش همکاران توانستیم این کار را با صرف هزینه کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دکتر زاکانی شهردار تهران و دکتر شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک همواره بر امنیت مسافران و ارتقاء ایمنی در مترو تاکید دارند افزود: میدواریم باتدبیر معاونت محترم حمل‌ونقل و ترافیک و اراده هیئت‌مدیره محترم جهت تأمین مالی برای اورهال سایر تجهیزات؛ ایمنی و آرامش بیشتری را برای شهروندان و مسافران مترو ایجاد کنیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛، عباسی نامی تاکید کرد: قصد داریم تا با استفاده از توان داخلی و مدیریت هزینه ها، اورهال قطارها و زیرساخت های مترو را با جدیت دنبال کنیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا در مهرماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش آمار مسافری، بهترین خدمات را به مسافران ارایه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز