خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و منطقه آزاد قشم منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۹۴

تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و اجرایی – رفاهی بین دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد قشم امروز سه‌شنبه ۸ شهریور ماه به امضای احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران و افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد قشم به منظور حمایت سازمان منطقه آزاد از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تهران در جزیره قشم و همچنین در راستای پیشبرد و توسعه اهداف شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منعقد شده است. 

حمایت مادی و معنوی سازمان منطقه آزاد قشم از دانشگاه تهران با هدف توسعه زیرساخت آموزشی، پژوهشی، فناوری و اجرایی – رفاهی دانشگاه در جزیره قشم؛ همکاری در زمینه تأمین فضای آموزشی – اداری و رفاهی برای راه‌اندازی پردیس بین‌المللی خلیج فارس دانشگاه تهران در جزیره قشم؛ توسعه صنعت گردشگری علمی در جزیره قشم و توسعه فعالیت‌های علمی منطقه‌ای و بین‌المللی و همکاری در جذب دانشجویان خارجی از محورهای این تفاهم‌نامه است. 

این تفاهم‌نامه به امضای احمد نوحه‌گر عضو هیأت رئیسه و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران و افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز