خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان سرانه مدارس/ لزوم ارتقاء سطح بهداشتی مدرسه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۵۶

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان سرانه مدارس هم‌زمان با اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت آموزش‌وپرورش، سعید عسکری روز شنبه با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۴ میلیارد تومان سرانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزیع بین مدارس ابلاغ شده است که مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن هم‌زمان با سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای، آموزش‌وپرورش کشور پرداخت شده است. 

وی افزود: تاکنون۱۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقاء پوشش تحصیلی مناطق محروم (تغذیه مدارس شبانه‌روزی و ایاب و ذهاب مدارس روستا مرکزی) به ادارات کل پرداخت و مقرر شده در هفته جاری نیز۵۰ میلیارد تومان دیگر ابلاغ اعتبار شود. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت‌های پرورشی و فرهنگی و تربیت‌بدنی و سلامت، مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان سرانه پرورشی و تربیت‌بدنی از محل تخصیص‌های دریافتی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود. 

عسکری گفت: با توجه به حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و لزوم افزایش ارتقاء سطح بهداشتی مدارس، علاوه بر هماهنگی‌ها لازم با سازمان برنامه‌وبودجه کشور جهت دریافت اعتبارات سرانه‌ای (آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی) مقرر شده است، مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه بهداشتی از محل مصوبه ستاد کرونا دریافت و به ادارات کل آموزش‌وپرورش پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز