خبرگزاری کار ایران

تهیه بانک اطلاعات، ضرورت مدیریت جامع بحران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۲۶

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احصاء و شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و توانمندی شهر تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آورن در دومین نشست کمیته تخصصی آمادگی و پاسخ با اشاره به ضروت شناخت مدیریت منابع در زمان وقوع بحران‌های محتمل در شهر تهران گفت: در بند ۲۲ مصوبه نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران بر شناسایی ظرفیت‌ها و توان عملیاتی موجود شهر تهران در مواجه با حوادث و سوانح تاکید شده است و از همین رو این موضوع از برنامه‌های شاخص و ضروری این معاونت بشمار می‌آید که باید به طور مستمر دنبال شود.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و نیز توانمندی‌های دستگاه‌های تخصصی در مدیریت بحران شهر تهران یکی از مراحل اصلی برخورداری از توان عملیاتی شهر تهران در برابر بحران‌های احتمالی بشمار می‌آید و تحقق آن مستلزم حمایت‌های همه جانبه وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور است.

آرون استفاده از تجارب ارزنده صاحب نظران، بکارگیری دانش نوین و همکاری نهادهای دولتی، عمومی، خصوصی سمنها و… را در حوزه مدیریت بحران موثر خواند و بر طراحی بانک اطلاعاتی جامع در این حوزه تاکید کرد.

در این جلسه همچنین حمید رضا خانکه به عنوان رئیس این کمیته انتخاب و در خاتمه احکام اعضاء کمیته تخصی آمادگی و پاسخ به نمایندگان سازمان‌ها و نهادها ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز