خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری دوره مهارت‌افزایی مشاوران، روانشناسان و مددکاران اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۵۳

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: با حضور معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی ۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی با موضوع محوری سبک زندگی ایرانی اسلامی و مداخلات تخصصی مددکاری اجتماعی توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان به اجرا در خواهد آمد. 

وی گفت: این نشست از پنجم شهریور ماه تا هشتم شهریور، به مدت ۴ روز در مجتمع آدینه برگزار خواهد شد. 

نعیمی افزود: این دوره با حضور اساتید بنام و متخصص در حوزه روانشناسی و سبک زندگی برگزار می‌شود که نقش باور در سلامت، سبک زندگی اسلامی، الگوی سلامت معنوی، طب اسلامی، رویکرد دین به جنسیت، تربیت دینی، مسئله جمعیت، روابط پیش از ازدواج، مسائل خاص دانشجویان و سبک زندگی جوانان از موضوعات محوری آن است. 

مراسم افتتاحیه این دوره روز شنبه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاو نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در تالار آدینه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز