خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

گشایش ترافیکی در محله یافت‌آباد با احداث زیرگذر تقاطع معلم- الغدیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۵۵

گره ترافیکی محله یافت آباد در جنوب غرب پایتخت با احداث یک مسیر زیرگذر در تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر موسوم به چهارراه قهوه خانه، یکی از تقاطع‌های پرتقاضای ترافیکی در محدوده منطقه ۱۸ محسوب می‌شود که می‌بایست با توجه به وجود کاربری‌های اداری، تجاری و خدماتی مهم جاذب سفر مورد ساماندهی قرار گیرد.

وی با بیان آنکه اتمام پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در آینده نزدیک، منجر به افزایش حجم ترافیک ورودی به خیابان الغدیر می‌شود، این امر را سبب افزایش تداخل ترافیکی در تقاطع الغدیر- معلم به ویژه در ساعات اوج ترافیک و درنتیجه افت عملکرد و کاهش ایمنی تردد ارزیابی و خاطرنشان کرد احداث یک زیرگذر شرقی- غربی در امتداد بلوار معلم که عملیات اجرایی آن از خردادماه امسال آغاز شده است، ترافیک در این محدوده از جنوب غرب پایتخت را ساماندهی خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طول این زیرگذر شرقی-غربی را ۵۱۰ متر دانست و یادآور شد عرض ۱۴ متری این مسیر، فضای لازم برای احداث ۲ باند هریک با ۲ خط عبوری را فراهم خواهد کرد. همچنین احداث ۲ مسیرکندرو در طرفین زیرگذر به طول ۴۵۰ متر و ۲ دوربرگردان همسطح شرق به شرق و غرب به غرب به طول ۱۰۵ متر در دستورکار این پروژه قرار دارد که باید به همراه شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی انجام شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احداث زیرگذر تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر نیازمند اجرای ۱۹۵ حلقه شمع است. متعاقب انحراف ترافیک در جبهه شمال غرب پروژه امکان حفاری و احداث ۴۰ حلقه شمع فراهم شده که از این تعداد ۱۴ حلقه شمع حفاری و کیج‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز