خبرگزاری کار ایران

دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم درباره خرید و فروش دارو در فضای مجازی از ابتدای سال/ کشف ۴۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و تاریخ گذشته در طرح اقتدار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۳۰

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم از ابتدای سال در زمینه خرید و فروش دارو در فضای مجازی خبر داد و گفت: در طرح اخیر اقتدار بالغ بر ۴۰ هزار قلم داروی کمیاب، نایاب، تاریخ گذشته هستند کشف و ضبط شد.

"سرهنگ داوود معظمی گودرزی" رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات این پلیس در فضای مجازی با فروشندگان دارو و محصولات بهداشتی گفت: یکی از دغدغه‌های پلیس برخورد با مسائلی است که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی ادامه داد: بحث فروش دارو در فضای مجازی نیز یکی از اولویت‌های پلیس فتا است که با اقدامات شبانه‌روزی و مجدانه همکارانم توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهمان در این زمینه گت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ نفر از متهمان در ارتباط با جرایم پزشکی و دارویی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: در طرح اقتدار که در روزهای گذشته برگزار شد بالغ بر ۴۰ هزار قلم داروی کمیاب، نایاب، تاریخ گذشته هستند کشف و ضبط شد و متهمانی در این رابطه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد هم به نوعی بازار سیاه در این خصوص در فضای مجازی ایجاد می کنند و همچنین مرتکب جرائمی مانند کلاهبرداری و ... می‌شوند.

وی تاکید کرد: موضوعاتی از این قبیل در اولویت پرونده‌های ما قرار دارد و با جدیت در این زمینه همکاران من تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مردم عزیز توجه کنند فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای خرید و تهیه دارو نیست و بهتر است دارو را از مجاری تایید شده وزارت بهداشت تهیه کنند، چراکه بسیاری از جرائم در تعاقب همین موارد صورت می‌گیرد.

به گفته سرهنگ گودرزی تعامل بسیار خوبی بین پلیس و وزارت بهداشت در این زمینه وجود دارد و دغدغه مشترکی در این خصوص وجود داردو به توفیقات خوبی در این زمینه رسیده‌ایم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز