خبرگزاری کار ایران

بازداشت کلاهبردار و جاعل مهر‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۰۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جاعلی که با جعل مهر‌های قضائی و دولتی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " اظهار کرد: با رصد‌های اطلاعاتی گسترده کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت یک جاعل سابقه‌دار در مرکز تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران  افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهم 60 ساله در خانه خود با جعل مهر‌ و سربرگ ارگان‌های دولتی، قضائی و خصوصی از شهروندان  کلاهبرداری می کند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده ای از کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوز‌های لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام  انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی موفق به کشف مهر‌های جعلی مقامات قضائی، ارگان‌های مختلف دولتی و شرکت‌های خصوصی به همراه تعدادی سربرگ از مخفیگاه متهم شدند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل مهر و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: با دستور قضاوی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز