خبرگزاری کار ایران

نادعلی مطرح کرد؛

به دنبال رفع موانع فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۲۳

«علیرضا نادعلی» سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی در ادامه سلسله بازدیدهای طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی به همراه حمید جوانی شهردار منطقه سه در این منطقه حضور یافت.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این بازدید نادعلی از زورخانه قمر بنی هاشم (ع) در ده ونک بازدید کرد و در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر حمایت از پروژه‌های ورزشی اظهار کرد: باید از از ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی در شهر استفاده کرد. 

زورخانه‌ها قسمتی از هویت پایتخت هستند

وی افزود: قسمتی از هویت اصلی شهر تهران تکیه بر موضوعات جوانمردی است شکل گیری این موضوع در ورزش‌های زورخانه‌ای شکل بیشتری دارد؛ در شمال شهر تهران و در منطقه سه شهرداری پایتخت اصالت ورزش باستانی وجود دارد و جوانان در این مکان جوانمردی را می‌آموزند؛ شهرداری تهران مخصوصا سازمان ورزش شهرداری تهران تمام تلاش خود را در جهت کمک‌رسانی به ورزش‌های باستانی انجام خواهد. 

نادعلی در ادامه گفت: کمک به مکان‌های فرهنگی مانند مساجد؛ هیات‌ها و حتی زورخانه‌ها می‌تواند به استفاده از ظرفیت اجتماعی و بالا بردن مشارکت اجتماعی مفید باشد. 

به دنبال رفع موانع فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران هستیم

در ادامه بازدید نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از باشگاه تیراندازی سئول بازدید کرد و در حاشیه این بازدید با تاکید بر استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی شهر تهران اظهار کرد: اماکن ورزشی شهرداری تهران رقم‌ها و تعرف‌های زیر قیمت روز دارد؛ به همین منظور مشکلاتی رخ می‌دهد نمی‌توان مربی‌های زیادی را در این اماکن استخدام کرد. 

وی افزود: این موضوع نیازمند تحول است که کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه سازمان ورزش به صورت جدی دنبال حل این مشکلات است. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید مجموعه‌های ورزشی سطح‌بندی شود و چگونگی اداره اماکن ورزشی به صورت کامل و جامع مشخص شود که در دست مناطق باشد یا سازمان ورزش باشد؛ لایحه‌ای در دست تهیه است در این زمینه که به زودی به صحن شورا می‌آید. 

وی در خاتمه گفت: به دنبال رفع موانع فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران هستیم. 

نقش ورزشگاه آرارات در ظرفیت سرانه ورزشی پایتخت

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن بازدید از مجموعه ورزشی آرارات در منطقه سه و ادای احترام به شهدا ارامنه اظهار کرد: شهرداری تهران وظیفه دارد به همه شهروندان تهرانی خدمات ارائه دهد و شهروندان ارامنه تهرانی نیز از این قاعده استثنا نیست. 

وی افزود: مجموعه ارارات در منطقه سه ظرفیت خوبی در زمینه ورزشی به این منطقه اضافه کرده است؛ این مجموعه مشکل مخازن آب داشته است که شهرداری تهران به صورت جدی پیگیر حل این مشکل بوده است. 

نادعلی ادامه داد: کف سالن‌های چند منظوره مجموعه آرارات از سوی شهرداری تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است و از مهر ماه قابل بهره برداری خواهد بود؛ از سوی دیگر رسیدگی به استخر این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی و مدیریت شهری تهران و وزارت ورزش و جوانان از دیگر موضوعاتی است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز