خبرگزاری کار ایران

گزارشات حسابرسی و صورت های مالی شهرداری باید در دسترس عموم قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۳۳

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از برگزاری مجامع، موضوع حسابرسی بسیار پر رنگ تر خواهد بود، گفت: ارایه و ثبت گزارشات حسابرسی و صورت‌های مالی برای مشاهده عموم و قابل دسترس برای شهروندان باید با جدیت پیگیری شود و این امر در اولویت برنامه های ما خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم باقی با اشاره به برگزاری مجامع سالیانه شرکت ها و شورای سالیانه سازمان ها گفت: شکر خدا مجامع به خوبی برگزار شد و امیدواریم در ادامه در همین مسیر که ریل گزاری شده و در جهت بهبود و توسعه حرکت کنیم.

باقی در ادامه سخنان خود افزود: در برگزاری مجامع به هیچ عنوان هیچ بندی بدون بررسی دقیق و موشکافانه تصویب نشد؛ چرا که شفافیت و بررسی دقیق موضوعات و تکلیف در جهت حل و فصل چالشها و مشکلات موجود  برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، ارائه و ثبت گزارشات حسابرسی و صورت‌های مالی برای مشاهده عموم و قابل دسترس برای شهروندان باید با جدیت پیگیری شود تا شهروندان بتوانند ضمن مطالعه عملکرد مدیران از وضعیت شرکت ها و سازمان های شهرداری شناخت پیدا کنند و این امر در اولویت برنامه های ما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز