خبرگزاری کار ایران

شهادت مامور پلیس در «رودبار جنوب»

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۷۶

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم «اسماعیل جلالی صدر» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایلنا، سردار «عبدالرضا ناظری» گفت: شامگاه دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب (مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تویوتا سفید رنگ با پلاک مخدوش حامل قاچاقچیان مسلح که قصد خارج شدن از روستا به سمت رودخانه چاه علیشاه را داشتند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران با اعلام هشدار و رعایت اصول ایمنی قصد متوقف کردن خودرو حامل مواد را داشتند که قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیر اندازی و منجر به مجروحیت استواریکم اسماعیل جلالی صدر شد.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش بیان داشت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز