خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات جانفشانی شهدای اخیر پلیس کرمان در مقابل اشرار مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۱۲

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به رقم خوردن کشفیات و عملکردهای وسیع در عملیات های اخیر خادمان نظم و امنیت، جزئیات بیشتری از جانفشانی شهدای اخیر پلیس کرمان در مقابل اشرار مسلح در کویر جنوب و شرق استان را تشریح کرد.

 

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالرضا ناظری"، در این خصوص بیان داشت: در راستای مقابله با کاروان های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران ما در عملیات های اخیر خود توفیقات بسیار خوبی از جمله انهدام باندهای اشرار مسلح و قاچاقچیان  داشتند.

وی افزود: مجموع این عملیات ها  به کشف بیش از ۱۲۰ تن انواع مواد مخدر منجر شد و ۱۲ نفر از اشرار در این عملیات های موفق به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات نیز کشف شد.

وی افزود: در راستای این عملیات های منسجم  روز گذشته در مجموعه انتظامی شهرستان بم ۲ تن از همرزمان عزیزمان طی درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمدند، به نحوی که در ادامه این عملیات فرمانده دلاور این عزیزان با مشاهده جانفشانی و شهادت همرزمان و نیروهای جمعی خود، احساس تکلیف کرده و با شجاعت وارد صحنه می شود و این شرور را به هلاکت می رساند و البته خودش هم شربت شهادت می نوشد و به جمع همرزمان شهید خود و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی می پیوندد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های آنان و پیشگاه ولی امر مسلمین تصریح کرد: مراسم تشییع این شهدای عزیز روز پنج شنبه ۲۷ آبان ماه، ساعت ۸ صبح از حسینیه "ثارالله" شهر کرمان تشییع می شود.

گفتنی است، پیکر مطهر شهید وظیفه "امیر حسین خدادادی" به شهرستان بافت و پیکر سرهنگ "مهدی توسنگ" سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر در کنار شهدای بخش ماهان و پیکر استواریکم" احسان شیرخانی"  نیز بر دستان مردم دیار دارالصابرین بم آرام خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز