خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

شهادت سه مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۴۵

فرمانده انتظامی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع درگیری منجر به شهادت ۳ تن از کارکنان انتظامی "کهنوج" با حضور در این شهرستان با خانواده این شهدا دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر بیست و سوم تیرماه جاری یک تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان "کهنوج" که بر اساس کار اطلاعاتی از دپوی حجم قابل توجهی مواد مخدر در یک منزل مطلع شده بودند با هماهنگی قضائی طی عملیاتی این منزل را محاصره کردند که متاسفانه قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران آتش گشودند و طی این عملیات ۳ تن از کارکنان انتظامی به شهادت رسیدند و ۲ تن دیگر نیز مجروح شدند.

گفتنی است، فرمانده انتظامی استان بلافاصله پس از وقوع این درگیری که منجر به شهادت ۳ تن از همکاران دلیر انتظامی شد با حضور در شهرستان "کهنوج" ضمن مدیریت میدانی این عملیات با خانواده شهیدان سروان"ناصر بشنام" ستوان دوم "نظام تاجیک" و استوار"مسلم بناوند" دیدار و از آنان دلجویی کرد.

در این عملیات مقتدرانه ۱۳۱ کیلو مواد افیونی به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف و یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و ۲ تن دیگر نیز دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز