خبرگزاری کار ایران

تصادف زنجیره‌ای در محور کاشان - نطنز ۳ فوتی و ۹ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۷۵

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کاشان - نطنز با سه فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ سیدمنصور میرابوطالبی، ضمن اشاره به وقوع تصادف در محور کاشان - نطنز اظهار کرد: این تصادف میان دو دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری به وقوع پیوست و نیروهای هلال احمر شهرستان کاشان به محض دریافت خبر در محل حادثه حضور پیدا کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر هشت آزادراه کاشان نرسیده به عوارضی قمصر به وقوع پیوست، افزود: عوامل هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر و پایگاه شهید کریمیان به محل حادثه اعزام شدند و عوامل اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی، راهداری، راهور و پلیس در محل حادثه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی دو نفر از افراد محبوس در این حادثه را رهاسازی کردند، تصریح کرد: متاسفانه این حادثه میان دو دستگاه تریلی و یک خودرو سواری سه فوتی و ۹ مصدوم در پی داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه توسط عوامل هلال احمر شهرستان کاشان به مرکز درمانی اعزام شد، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و از تمامی شهروندان و هموطنان درخواست داریم تا با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی سفر بی‌خطری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز