خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی خبرداد:

ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شهر تهران/ انسداد جاده امامزاده داوود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۰۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی و همچنین مسیرهای منتهی به شهر تهران خبر داد و گفت: محور امامزاده داوود همچنان مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور گفت:  ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های میدانک ، نساء و سه راهی دیزین سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، ادامه داد: تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، در آزادراه قم - تهران محدوده بهشت زهرا و در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به محورهای مسدود گفت: محور شریانی ریگان_ ایرانشهر و همچنین محورهای غیرشریانی تهران - امامزاده داود همچنان مسدود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز